delivery-truck@3x
Snelle levering en altijd mooi ingepakt

clock@3x
De levering is snel en gratis vanaf € 50,-

delivery-box@3x
Altijd leuke extra's bij iedere bestelling

clock@3x
Meer dan 4500 tevreden klanten

YT-smoothies-1024x683

Cellics | SKIN HEALTH NUTRITION SMOOTHIES

We zijn gewend om van alles op onze huid te smeren en van de schoonheidsspecialist of huidexpert ben je gewend dat ze werken met de meest innovatieve technieken, behandelingen en producten om aan de buitenkant jouw huid te laten stralen en huidproblemen te doen laten verdwijnen.

Inmiddels kunnen wij je vertellen dat zonder een gezonde binnenkant, huidproblemen blijven bestaan en maximaal resultaat voor een stralende huid uitblijft. Voeding speelt een belangrijke rol. Bewust eten en bewust leven dragen bij aan een optimale vitaliteit en het feit dat je niet goed voor jezelf zorgt is het begin van ziektebeelden, waarvan de huid sluitpost is.

Alleen valt het in de hedendaagse drukte en met de huidige voedingswaren nog niet mee om al het benodigde voor die huid binnen te krijgen. Door onze ‘easy to make’ Cellics smoothie en breakfast bowl recepten vol met skinfood en met een schepje van onze Cellics’ huidsuppletie in poedervorm, krijg jij alles binnen wat je huid van binnen nodig heeft.

Wij zeggen wel eens dat de beste investering in jezelf een mooie blender op je aanrecht is. Kies uit wat jij lekker vindt en ga ook vooral zelf aan de slag. Experimenteer en geniet straks van een prachtige huid!

Basisingrediënten om de dag mee te kickstarten!

Water met een plantaardige drink of yoghurt Om de smoothie mee aan te maken start je met een scheutje water in combinatie met +/- 150 ml van een ongezoete en plantaardige drink of yoghurt. Waarom plantaardig? Melkproducten afkomstig van rund kunnen ontstekingen bevorderen.

Let op, soja is plantaardig maar adviseren we niet. Dit kan je hormonen in de war brengen.

Goede vetten

Wees niet bang voor vetten, je hebt ze hard nodig! Vetten en cholesterol zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, maar het ene vet is het andere niet. Van verzadigde vetten en transvetten wil je het liefst zo min mogelijk (uit dierlijke producten en snoep/chips/frituur). Dit vet kan moeilijker worden verwerkt en laat de hoeveelheid slecht cholestrol in het bloed stijgen. Met ook vetophoping tot gevolg. De onverzadigde vetten zijn de vetten die je wilt eten, afkomstig van planten. Voor opbouw van je cellen en je weerstand. Daarnaast breken onverzadigde vetzuren het slechte cholesterol uit verzadigde vetzuren af.

Groenten of fruit

Deze zitten boordevol belangrijke vitamines en mineralen die je lichaam nodig heeft om te functioneren en de huid nodig heeft om te stralen. Het zijn belangrijke stofjes voor collageenopbouw (belangrijk voor een gezonde en stevige huid) en veel van deze vitamines en mineralen dienen als antioxidant, ter bescherming van de huid tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan UV-straling. Kies je voor fruit? Eet dan nog voldoende groenten bij het avondeten. Kies je voor groenten? Neem dan later op de dag nog wat fruit.

Kijk op www.cellics.nl voor nog meer inspiratie!

Deel dit artikel:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

0